Aftellen maar... - Reisverslag uit Stramproy, Nederland van Lieke Dielissen - WaarBenJij.nu Aftellen maar... - Reisverslag uit Stramproy, Nederland van Lieke Dielissen - WaarBenJij.nu

Aftellen maar...

Door: Lieke Dielissen

Blijf op de hoogte en volg Lieke

11 November 2013 | Nederland, Stramproy

Het is bijna zover, nu kan ik echt beginnen met aftellen.

Zaterdag vertrek ik toch echt naar Malta. De laatste dingen moeten nog worden geregeld en de koffers moeten nog in worden gepakt.

Ik heb vandaag mijn gastgezin opgezocht via Facebook en het ziet er gezellig uit.

Hier alvast wat informatie:

Adres:
38, Triq il-Mediterran
PBK 1257
Pembroke Malta

Contact:
(Bellen kan alleen op dit nummer): +31657603777
WhatsApp: +31622609041
Een berichtje via Facebook of mail (liekedielissen@hotmail.com) mag ook altijd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Stramproy

Lieke

Voor de minor Experience Abroad ga ik vanaf 3 februari 2017 samen met Kallista 3 maanden stage lopen in Bonaire. Wij combineren verschillende stageplekken zodat we alles hebben gezien van het prachtige Bonaire.

Actief sinds 11 Nov. 2013
Verslag gelezen: 119
Totaal aantal bezoekers 8630

Voorgaande reizen:

03 Februari 2017 - 22 April 2017

Minor Experience Abroad Bonaire

16 November 2013 - 14 December 2013

Malta

Landen bezocht: