Alweer 4 weken op het mooie Bonaire - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Lieke Dielissen - WaarBenJij.nu Alweer 4 weken op het mooie Bonaire - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Lieke Dielissen - WaarBenJij.nu

Alweer 4 weken op het mooie Bonaire

Door: Lieke Dielissen

Blijf op de hoogte en volg Lieke

05 Maart 2017 | Bonaire, Bonaire

Halo,

Deze week genoten van een weekje carnavalsvakantie. Carnaval in Bonaire, daar zullen we het maar niet te lang over hebben! De parades waren op het wachten na wel echt de moeite, korte optocht maar het heeft wel iets al die glitterpakjes en veren. De muziek daarentegen… oké ander onderwerp.

De vakantie heeft mij wel echt goed gedaan, lekker genoten van de vrije tijd. Een aantal uitstapjes moeten verzetten door het weer. Bonaire heeft deze week eens goed duidelijk gemaakt waarom het ook alweer een stukje van Nederland is… Regen regen regen… Ons avondje bij mr. Grey in de bui(t)enbios hebben we maar naar dinsdagavond verplaatst.

Woensdagmiddag ging de stage op de onderwijspraktijk gewoon door. Terwijl we duidelijk gezegd hadden dat er in de vakantie wel les was, was de opkomst matig. Onze planning dus een beetje moeten aanpassen en volgende week weer vol goede moed verder.

Vandaag is Kallista jarig. Omdat een verjaardag voorbereiden toch net iets lastiger gaat als je 24/7 samen bent heb ik z’n 2 weken gedaan over de voorbereiding, maar nu weet ze eindelijk wat ik allemaal in petto heb. Zaterdagmorgen heb ik de scooter gepakt om in mijn eentje boodschappen te gaan doen, van te voren nog even gaan tanken waar ik voor de tweede keer hier in Bonaire Henny Huisman tegen kwam, hahaha! Na een bezoekje aan 3 supermarkten had ik wat ik nodig had voor een feestelijk ontbijt. De rest van de ochtend heb ik doorgebracht in de keuken die tot het middaguur verboden terrein was voor Kallista. Gisteravond heerlijk gegeten bij de Cuba Compagnie en een drankje gedaan in Little Havana met gezellige live-muziek op de achtergrond. En vanmorgen dus de dag gestart met vlaggetjes, cadeaus en aardbeienvlaai. Verder bestaat de dag uit oreo’s, chocola en ijs! Gefeliciteerd Kallista :)

Wij genieten vandaag nog even van het zonnetje, die had ik namelijk gemist deze week. Volgende week alweer op de helft, ik kan het niet vaak genoeg zeggen, maar de tijd vliegt echt voorbij!

Ik zal wat zon opsturen.

Ayo
Liefs Lieke

• 05 Maart 2017 - 19:43

Carly:

Klinkt heerlijk allemaal. Geniet volop en doe Henry de groeten!

• 05 Maart 2017 - 19:44

Carly: