Klaar voor vertrek (bijna dan)! - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Lieke Dielissen - WaarBenJij.nu Klaar voor vertrek (bijna dan)! - Reisverslag uit Bonaire, Bonaire van Lieke Dielissen - WaarBenJij.nu

Klaar voor vertrek (bijna dan)!

Door: Lieke Dielissen

Blijf op de hoogte en volg Lieke

30 Januari 2017 | Bonaire, Bonaire

Nog 4 dagen en dan is het eindelijk zo ver, op naar Bonaire voor 3 maanden stage. Ik heb er zin in!

De afgelopen week heb ik afscheid genomen van alle lieve kinderen op stage, de leerlingen hebben een heel mooi boek gemaakt waarin ze zichzelf hebben getekend en mij bedanken voor het afgelopen half jaar.

Het afscheid van mijn lieve vriendinnen komt ook steeds dichterbij. Zo heb ik afgelopen weekend een gezellige avond gehad met veel herinneringen, deze week doen we dat nog eens over met een heerlijk etentje op woensdagavond. Alle gaatjes in mijn agenda zijn gevuld en ik heb elk moment van de dag volgepland met alleen maar leuke dingen.

De koffers raken steeds voller en ik duim heel hard dat alles erin past. Verder is alles geregeld en ben ik klaar voor vertrek. We hebben vanuit Bonaire bevestiging van alle stageplekken en onze surrogaatmoeder voor de komende 3 maanden heeft alles tot in de puntjes voor ons geregeld. Ja Vera, dat ben jij :) Super bedankt daarvoor, ik kan het niet vaak genoeg zeggen.

Nog 4 dagen geduld...

  • 30 Januari 2017 - 12:33

    Marleen:

    Bijna klaar voor het grote avontuur! Het gaat vast en zeker een mooi avontuur worden! Leuk dat we dit mogen volgen!

  • 30 Januari 2017 - 13:09

    Yvonne:

    Geniet nog ff van de letste dagen hie en dan volop genieten op dien stage..Super des se ein verslaag bie heuls....

  • 30 Januari 2017 - 14:54

    Ine:

    Nog een paar dagen thuis. Laatste zaakjes regelen dan gaat de reis beginnen.
    Veel succes en geniet ervan.

  • 30 Januari 2017 - 17:59

    Miranda:

    Good luck lady!!!! Maak er wat van, een levens ervaring erbij, super ben maar trots op jezelf! Liefs Miran

  • 30 Januari 2017 - 19:10

    Danielle:

    Leuk om je zo te volgen. Gaan we zeker doen!

  • 30 Januari 2017 - 20:07

    Carly:

    Heel veel plezier met de ze uitdaging. Ben benieuwd naar al je avonturen!

  • 01 Februari 2017 - 09:24

    Lei En Truus:

    Lieke een fijn en leerzame stage, geniet ervan maar maak ook gebruik van de gelegenheid om kennis en ervaringen op te doen waar je nog in lengte van jaren wat aan hebt, succes gr Truus en Lei

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bonaire, Bonaire

Minor Experience Abroad Bonaire

3 maanden stage in Bonaire

Recente Reisverslagen:

24 April 2017

Terug op Nederlandse bodem

14 April 2017

Alles kan

03 April 2017

Op zoek naar Frans!

26 Maart 2017

Doe de test!

20 Maart 2017

Alles komt goed
Lieke

Voor de minor Experience Abroad ga ik vanaf 3 februari 2017 samen met Kallista 3 maanden stage lopen in Bonaire. Wij combineren verschillende stageplekken zodat we alles hebben gezien van het prachtige Bonaire.

Actief sinds 11 Nov. 2013
Verslag gelezen: 315
Totaal aantal bezoekers 8607

Voorgaande reizen:

03 Februari 2017 - 22 April 2017

Minor Experience Abroad Bonaire

16 November 2013 - 14 December 2013

Malta

Landen bezocht: